
نیمه شب پریشب گشتمxa0دچار کابوسxa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0دیدم به خواب حافظxa0توی صف اتوبوسxa0 گفتم : سلام حافظ، گفتا : علیک جانمxa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0گفتم : کجا روی ؟ گفت : والله خود ندانمxa0 گفتم : بگیر فالی گفتا : نمانده حالیxa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 گفتم : چگونه ای ؟ گفت : در بند بی خیالیxa0 گفتم : که تازه تازه شعر و غزل چه داری ؟xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 x...
ادامه مطلب